Evelyn...

...sover redan.
Hon var trött redan vid 6, men försökte hålla henne vaken en stund till.
Jag ska hoppa in i duschen nu sen kommer Jonas hem från jobbet. Han skulle köpa med kycklingrulle, orkar inte laga mat så här sent. Han kommer sent från jobbet och vi skulle handlat idag.

Imorse kom Anna och Lilla Ida hit och vi hade så mkt att prata om. Hon åkte när jag skulle hämta Evelyn på dagis. Jag gick direkt från dagis hem till mamma/mormor. Måste passa på när hon är ledig annars så jobbar hon ju. Och när vi kom hem så åt Evelyn en banan sen somna typ. hahahaha mammas lilla snutt, hon blir ju trött att vara på dagis hela dagen sen hem till mormor och moster! =)

Ne nu ska jag duscha, skriver kanske imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback