2011 oturs år eller vad?

Först går diskmaskinen sönder. Och har man vart bortskämd med det en längre tid så vill man ju inte direkt diska förhand. Och känner att den tiden finns inte heller. Men vad gör man. Jo vi köper en ny när lönen kommer.. Haha
Igår kväll upptäckte vi ett litet ljud från vårat skåp över kylen. När vi tittar in där så sitter en söt liten mus och äter lite av MINA chips. Och det ligger fullt med bajs där. Bläää... Så äckligt. Har dom ätit av mina chips och sen kanske har jag ätit av dom. Aja rabies får jag väl eller nå.. haha Ne men jag är äcklad! Så nu ligger det musfällor där inne. Och vi hoppas på fångst! Men lite ångest har jag ändå. För musen var bra söt. Jätte liten med bollögon och stora öron! =( Men men vi kan ju inte ha massa såna gnagare här hemma. Ska ringa LIBO snart och säga det!


Nu är jag i V.36 (35+1) Tiden har sprungit iväg men nu har den stannat! Längtar fan ihjäl mig. Det börjar bli tungt att bära bebisen nu! =)=) Mamma, pappa och storasyster vill att du kommer snart!

Inatt kom Evelyn in till oss och ville sova emellan oss. Eller ja sova på mig! haha Men det var mysigt. Men det får lixom inte bli en vana!

Ne nu ska jag fixa lite här hemma i våran äckliga råttbajs lägenhet! Jag kan säga att det känns vidrigt att bo här.! =/ Kanske kommer in lite bilder sen!


Kommentarer
malin - mamma till nova säger:

Tack! Usch va otäckt med muss /= Och just där!

Stackare..



Vi hade också diskmaskin i våran förra lägenhet och man blir verkligen bortskämd med det. Nu har vi ingen, finns ingen plats.. och det är en pina varje gång att diska. det är SÅ tråkigt :/



Ja samma här, för mycket god mat :P

2011-01-05 | 15:45:37
Bloggadress: http://maammamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback