Vad fint väder det blev nu...

...mot imorse, då det snöade och var grått.
Nu vill jag ha vår, när allt ändå håller på att smälta bort. Då behöver det inte komma mer snö alls.

Jag ska snart fixa iordning vagnen. Evelyns sittdel ska bort och liggdelen ska tillbaka. Sen ska vi montera fast där Evelyn kan sitta på. =) Bild kommer....

Förlossningsberättelse kommer att komma någongång under denna månad, men när vet jag ej. När jag har tid och lust! =)
Men allt gick bra. Hade värkar väldigt länge, men krysta ut tösa gick väldigt fort. För fort! Ingen var beredd.. haha =) Ja lite lustig förlossning var det allt! Evelyns var smidigare och snabbare! Förutom krystningarna. Men eftersom Evelyn kom ut så fort oxå så var det ju inte så konstigt att Tilma kom ut fort oxå.. Ja ne nu vet jag inte vad jag skriver. Berättelse kommer iaf!

Evelyn är jätteduktig med lillasyster! Hon sköter om henne vill hjälpa till när jag ammar osv...

Ne nu ska jag puss på mina hjärtan!

pussOkram


Kommentarer
Jenny säger:

GRATTIIIIIISS till lilla tjejen, så söt!! :D

Hoppas allt är bra med er, ser fram emot förlossningsberättelsen :)



Jadu det har hänt endel i mitt liv men bara till det positiva :))



Kramar

2011-02-04 | 18:00:19
Bloggadress: http://arvidsmamma.blogg.se/
Malin - Mamma till Nova säger:

Vad skönt att höra! :D Ser fram emot förlossnings berättelsen sen när du får tid! Kan tänka mig att det är fullt upp med två små ;)

2011-02-04 | 22:06:30
Bloggadress: http://maammamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback