Trött jag blir...

...på den här datorn.
Den stänger av sig själv ibland. Och jag har suttit och skrivit min förlossningsberättelse, men då stängde datorn av sig så allt e borta. Kul!!! Så nu får det vänta ett par dagar tills jag skriver en ny, orkar verkligen inte göra det nu.



Idag när Jonas och Evelyn vilade middag så tog jag med Tilma på en långpromenad. Och gud så skönt det var ute. Solen värmde oxå. Va och träffade Emelie, Johan och Jane en sväng oxå. Trevligt...
Och nu sitter jag här, Tilma sover brevid mig. Jonas och Evelyn är till Judohallen och leker. Hon älskar att springa runt där. Tror Conny, Jens och Jimmie skulle med dit oxå.



Ne nu sket jag nästan ner mig, dom sköt en raket precis utanför här. Jävlar i min lilla låda vad rädd jag blev! Va fan det är väl inte nyår nu..??!!! Ajja..
Ne nu ska jag fixa lite medans Tilma sover, hon vaknar snart och vill äta lite.

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback