Sitter vid datorn...

...medans Jonas är och hämtar pizza.
Idag blir det pizza till lunch, orkar inte laga någon mat.



Efter vi ätit så ska jag städa, har redan gjort Evelyns rum. Men har resten kvar! Blää... Men det är väl behövligt ska jag säga. Så får hoppas att Tilma håller sig lugn och inte är så jätte hungrig idag. Haha tråkigt om jag måste ta pauser hela tiden pga att jag måste amma. Men blir det så, så blir det! =)



Evelyn ligger och sover middag nu, så hon får mat när hon vaknar. Fast hon får rester från igår, kassler och potatis.
Klockan 16.00 ska vi vara nere på BVC och väga Tilmis, hoppas det blir någon minut över till att väga Evelyn oxå. Har inte vägt eller mätt henne sen 18 månaders kontrollen och den var i november.
Ne nu kommer Jonas så vi ska keka lite pizza nu!

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback