Sitter och funderar!

Idag har jag funderat mycket, tänk att Evelyn är 21 månader och att hon oxå vart en bebis som Tilma är nu. Man glömmer typ bort den tiden. Tycker tiden går alldeles för fort, man hinner inte med och känns som man inte har hunnit njuta av bebis tiden med Evelyn.
Hon fyller 2 år om 3 månader. Helt sjukt!!!
Evelyn är mitt allt!


Mammas stora flicka.
Och nu har hon blivit storasyster!
När hennes lillasyster kom så vart hon så stor helt plötsligt..



Nog om det...
Just nu sitter Evelyn och kollar på bolibompa. Jag ska ge Tilma lite mat, för hon vaknade precis.
Båda barnen har precis badat oxå

Imorgon ska Tilma på läkarbesök igen, jag hatar när dom ska bryta och bända på dom små liven. Denna gång tänker jag inte titta.
Nu somnade hon om igen, haha!

En till bild nu då..



Till vänster: Mormor, moster och Evelyn
Till Höger: Mormor, moster och Tilma

Nee nu ska jag se om Tilma vill ha mat eller inte!

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback