Nu fick jag en minut över...

...till att skriva några rader.
Jonas och Evelyn sitter i badet och det hörs att dom har roligt. Och att det kanske blir lite för blött på golven. =) Tilma ligger här i soffan och sover.

Nu på morgonen har vi mest bara myst framför bompa. Evelyn och Jonas har vart ute nu på morgonen och kollat när en timmerbil hämtat massa timmer. Hon älskar ju allt med traktorer och sånt.
Hon fick en traktorbok av farmor och farfar igår.





Tilma har blivit jätte förkyld så igår va vi på akuten och kollade upp henne lite. Och hon fick ta massa blodprover, det var hemskt att se. Först 3 stick i foten men kom inget blod, ett stick i handen men kom inte tillräckligt så till sist fick dom ta i huvudet. Usch vad jag mådde dåligt. =( Dom märkte att hon var snorig och lite rosslig men vi fick åka hem ändå. Dom upptäckte oxå att hennes blod för tjockt. Så vi är tvungna att ge lite ersättning oxå, min mjölk räcker inte!
Idag ska vi på återbesök på BB och då ska dom ta prover igen för att se om blodet tunnat ut lite.
Mammas lilla plutt får vara med om mkt innan hon ens är 1 vecka gammal!



Nu hör jag att dom badat klart så jag ska gå och ta emot Evelyn. Ta fram nå kläder till henne.

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback