Nu är dom roliga räkningarna betalda!

Ja morgonen började klockan 05.45. Denna gång var det Tilma som vaknade först, men tog inte lång tid innan Evelyn kom in till oss. Hon la sig mellan oss en stund men sen gick vi upp och kollade svtB. Vi har ätit frukost och betalat alla räkningar. Lika kul varje månad!

Igår skrev jag aldrig blogg för jag mådde piss hela dagen. Jag vaknade av att jag mådde så fruktansvärt illa och kunde knappt röra mig. Sen kände jag att jag hade feber, 38,9grader hade jag och sen en sån magsmärta. Kul, NEJ! Sen så fruktansvärt ont i brösten, vad kan det vara då? Jo mjölkstockning! Precis som med Evelyn, så dagen igår ammade jag så mkt jag kunde och pumpade en massa. Och idag känner jag mig mkt bättre.

Funderar på om man ska åka in till Örebro och shoppa lite idag, men jag vet inte om jag orkar.
Jonas ligger och sover nu, han ska inte till jobbet förens vid 11. Han kom väl hem strax efter 3 inatt. Då låg jag vaken och gav Tilma mat, så jag fick iaf träffa han en sväng..
Jag gick och la mig vid 21.00 igår och känner mig utvilad men ändå svider ögonen och är heöt rödsprängda. Varför? Blir så trött...

Nee nu tröttnar Evelyn och Tilma på mig!

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback