Myskväll med hela familjen!

Vi har nyss lagt Evelyn och hon somnade direkt. Tilma ligger på soffan och sover och Jonas väntar på att ett program på tvn ska börja. Så jag ska snart stänga av datorn och mysa ner mig under en filt och kolla på tvn med han. =)



Imorgon bitti blir det en promenad om det inte blåser storm. Jag ska försöka gå ut och gå varje dag, för när jag ser på vågen att kilorna bara försvinner blir man peppad. Sen när jag känner att jag kan och orkar så ska jag börja träna på riktigt! Ta in crosstrainern från förrådet...



På torsdag börjar Jonas jobba igen, efter att ha varit hemma tio arbetsdagar. Tråkigt, men han måste ju. Det kommer bli tufft med mina 2 bebisar, men tur att Evelyn är så duktig. Hon ska inte till dagis förens på tisdag nästa vecka. Jag tror faktiskt hon längtar, blir ju lite långtråkigt för henne att gå hemma såhär.
Men jag skulle vilja ha Jonas hemma några veckor till... Hahaha

Ne nu ska jag fixa lite te sen mysa ner mig under en filt.




pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback