Måndag..

..alltså en ny vecka då.
Roligt, nej för Jonas börjar jobba och han kör kväll/natt! Blääää...
Imorse så var vi ju på bvc och kollade Tilmas navel och den såg hur fin ut som helst. Så den behövde inte läggas om. Sen passade vi på att väga och mäta.
Hon har nått 3kg. 3025g för att vara exakt sen 50,5cm. Så det går uppåt, det e bra!
Sen åkte vi och handlade massa mat till veckan. Och massa blöjor som vanligt! Mina små prinsessor kissar och bajsar mkt! Haha
Sen va jag till jobbet en sväng och lämnade skåpnyckeln.

Och nu sitter jag här, Jonas skriver sina tider till jobbet, Evelyn och Tilma sover. Så jag ska börja med maten nu, det blir fläskpannkaka idag. Mums..

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback