Måndag igen..

..tycker veckorna bara springer iväg.
Vi skulle tagit en promenad på förmiddagen men blev aldrig av. Tänkte att vi tar det nu när Evelyn vaknar istället för annars blir hon trött i vagnen. Och hon kan ju inte sova på den lilla stolen som sitter på Tilmas liggdel. Man kan ju inte fälla den. Ni ska få se bild på hur det ser ut sen.
Måste gå ner till ica och handla lite, såg att vi börjar få slut på ersättning till Tilma.
Idag blir det potatis, fisk och dillsås till mat. Va länge sen vi åt fisk nu så det ska bli gott. =)



I helgen har vi vart hemma för det mesta men igår så åkte vi till Marieberg och handlade lite kläder till prinsessorna. Det var inte så mkt folk faktiskt för att vara lönehelg. Men det var ju inte lite folk heller.. Haha
Sen så åt vi på max och vi testade den nya hamburgaren som heter GRAND de LUX eller något sånt. Och jag tycker inte den var så god faktiskt eller jo första tuggorna men sen blev den mastig och nästan jätte äcklig. Men jag läste nu och det är tryffel i dressninge och det kan vara den som gjorde att det vart lite äckligt. För det var en speciell smak. Jaja den kommer jag aldrig ta mer. Jag brukar oftast ta Max orginalmål. =)
Ne nu ska jag oxå vila lite innan Evelyn vaknar!

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback