Mammas stora flicka...

...älskar att rita.
Hon blir så glad när man tar fram hennes kritor och papper.





Imorgon ska vi ner till bvc igen med Tilma, dom ska kolla på hennes navel. Om den ska läggas om eller inte. Navelstumpen rycktes ju av, den hade fastnat i blöjan när jag böt den när hon var 3 eller 4 dagar gammal. Allt ser bra ut och den läker bra men har blödit lite för mkt. Så imorgon får vi se om den ska läggas om.
Sen ska vi veckohandla på ica.
Jonas kör ju kväll/natt nästa vecka, så jag blir själv med barnen från 15-03. Kul, öhh NEJ!! Men men det funkar det oxå..
Så på kvällen blir det lugnt med bara massa bus och lek!

Nee nu måste jag hoppa in i duschen sen hoppa i säng. Så jag orkar upp imorgon när Evelyn vaknar...
Godnatt

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback