Idag är det ingen bra dag!

Känner mig inte alls på humör, blir typ sur för ingenting! Jag är så trött och känner att jag behöver sova.
Men jag ska väl inte klaga, Tilma sover ju nästan hela nätterna. Jag ger henne mat sista gången vid 23.00 sen vaknar hon och vill ha mat vid 4 tiden, somnar sedan om till typ 9. Men det är de att jag har inte hämtat hem min sömn från förlossningen än. Jag känner att jag har ont i skallen varje dag.
Tur Jonas e hemma då han tar Evelyn på morgonen. Jag och Tilma sover vidare...



Idag så vaknade vi 9. Gick upp och åt frukost sen började jag fixa en massa här hemma. Vid 2 tiden kommer BVC hit och ska väga minibebis! Ska bli kul och se om hon gått upp nå i vikt. Hon låg nere på 2700 förra veckan. Så jag hoppas snart hon går förbi sin födelsevikt som va 2855g. =)
Sen när hon åkt hem funderar vi på att åka till lek o buslandet. Något måste vi hinna göra innan Jonas börjar jobba igen.
Usch jag mår så dåligt över att han ska börja jobba igen. Han har sååååå lååååånga dagar!!
Den veckan han kör dag så åker han mellan 4-5 på morgonen och kommer typ inte hem förens mellan 17-18. Kul NEJ! Sen den veckan han kör kväll/natt så åker han vid 15 och kommer hem vid 3 på natten. Sen på morgonen ska han ju sova till typ 12-13. Så inte många timmar jag träffar han den veckan. Bläää på hans jobb!
Men så e det, jag kommer klara av att ta hand om 2 barn, det är lixom inte de. Men jag vill att barnen ska få träffa sin pappa!



Inatt är första natten som Tilma krånglat sen hon föddes, hon vaknade halv 3 och jag ammade henne 1 timme vardera bröst. Hon blev inte nöjd heller så jag gav upp och gav henne ersättning och sen böt blöja. Nästan 3 timmar va vi vakna inatt. Kanske därför jag känner mig på dåligt humör idag... Hehe
Men jag börjar känna mig lite mer på humör faktiskt.
Jonas och Evelyn är ute i snöovädret och leker. Fast nu när jag tittar ut så har det visst slutat snöa. Haha
Nee nu har Tilma tröttnat på att jag sitter här. Ska ge henne lite mat sen börja med maten!


pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback