Har sån ångest...

...över att jag inte har samma tid för Evelyn som jag hade förut.
Men jag hinner leka och mysa med Evelyn oxå, men det är inte bara hon som står i centrum längre. Och jag känner mig dum som kanske inte räcker till helt. Tur att Evelyns pappa e hemma iaf. För då kan man turas om att ge Evelyn uppmärksamhet, hon kräver inte det men jag vill ge det. =/
Det är jobbigt med två små men man klarar det. Jag är så lycklig att jag har dom och Jonas med såklart! Haha men man kan inte räcka till 100% hela tiden. Och det kommer mina töser förstå! =) Hoppas jag... Jag tar ju det största ansvaret för Tilma medans Jonas tar största ansvaret för Evelyn. Eftersom jag ammar!

Jag älskar iaf min familj så fruktanvärt mkt och ångrar inget!

♥Evelyn♥Tilma♥
Love

pussOkram


Kommentarer
mommo och moster säger:

Och så har hon ju mommo och moster oxå som ger uppmärksamhet

2011-02-07 | 08:28:55
Hugolotte säger:

Great site

2011-11-25 | 14:38:35
Bloggadress: http://hugolotte.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback