Godmorgon härliga lördag!

Imorse så fick jag sovmorgon om jag ville, Jonas gick upp med Evelyn och jag och Tilma låg kvar. Men det dröjde inte länge innan Tilma vakna och ville ha mat, så Jonas tog upp henne och gav. Men jag kunde ej somna om.
Så jag sov ungefär en halv timme längre än Jonas. =/ Ajja vi får vila middag sen. Tilma Vaknade ungefär halv fem imorse och somnade inte förens vid 6. Men jag ska ej klaga! =)



Idag ska vi tydligen hem till Jonas föräldrar och fira Jens och Axel. Det fick jag reda på nyss, haha. Men det ska bli trevligt...
Sen vet jag inte vad som händer idag, blir nog en lugn och skön lördag.



Gud vad kallt det är ute, våran termometer står på -25grader. Det är fan sjukt kallt, det som nästan nyss var vår ju.... Blää på det här!
Ne nu ska jag byta blöja på Evelyn sen fixa lite.

Ha en bra lördag alla!

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback