Godkväll...

...vi kom hem för en liten stund sen, vi har vart hem till Jonas föräldrar.
Vi har firat hans bror och kusin. Vart bjudna på smörgåstårta och fika efter, och gud så gott det var. Jag verkligen älskar smörgåstårta. MmMmmm...



Idag har jag tänkt mkt på Evelyn och Tilma. Hur mkt jag älskar dom och vad dom betyder mkt. Tänk att jag är 2 barnsmamma nu. Det trodde jag inte för 3 år sen. På onsdag har jag och Jonas vart tillsammans 3 år. Tänk vad mkt vi hunnit med på 3 år. Och vi har 2 underbara barn tillsammans... Vi har gått igenom mkt glädje, tårar och framförallt mkt kärlek!
Jag älskar min familj över allt annat!

♥Evelyn Mea Norling♥
♥Tilma Melina Norling



Imorgon är det redan söndag, tänk vad fort helgerna går.
Nästa vecka kör jonas kväll/natt, så då blir jag ensam hela kvällarna och halva natten. Men det kommer funka bra.
Ne nu ska jag kolla lite på tv sen hoppa till sängs!

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback