Fredag, wihooo!!!

Hoppas Jonas kommer hem i ganska så bra tid idag!

Jag ska snart dra fram slangen och suga lite! För så fort solen kommer fram så ser man allt skit på golven, fast jag dammsög i förrgår. Så kul!
Sen ska stora ungen i säng och jag och mini ska oxå lägga oss då om jag inte kommer på nå att göra! :P
Skulle behöva bädda rent i sängen men får se om jag gör allt sånt imorgon istället.

Ja och när jag känner mig klar så kan fredagsmyset börja. Ska ner och köpa nå gott till kvällen oxå.
Just nu går Evelyn runt och dammar, hon har blött lite papper sen torkar hon lite här och var! Så sött, fast nu gick hon förbi mig och det lukta lite bajs, inte lika sött! Hahaha... Ska byta blöja sen dammsuga! Och plocka iordning hennes alla leksaker som ligger överallt, man skulle kunna tro att en bomb har slängts in i hennes rum. hehe

Vad ska man äta för mat idag tro?! =/

pussOkram


Kommentarer
Kristina säger:

Neej, fy! Är precis det jag vart rädd för ska hända. De kan ju inte bara lämna posten ute en hel dag. Hur ska de veta att det inte blir tex. regn? Blir så förbannad! Tänker faktiskt klaga på dom. Problemet är bara att det är svårt att kontakta dom. När jag bodde i lägenhet va det också problem, då tryckte de in paket i brevinkastet fast det inte fick plats :( eller hängde saker på dörren.

2011-02-18 | 11:27:18
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback