Evelyn...

...kom upp klockan 7 och började tjata om Bompa.
Så vi gick upp och kollade om det var Bompa och det var de!



Sen började hon tjata om Timmy lamm och Fifi, det är hennes favorit program. Hon blir så glad när det kommer på tvn, hon bara skriker rätt ut och blir helt galen.

 



Nu ska jag snart klä Evelyn och gå iväg med henne till dagis.
När jag lämnat henne ska jag till gamla lgh och frosta av frysen sen fixa lite inför städningen ikväll. Pappa och Elisabeth kommer och hjälper oss då. Så snällt...
Klockan 11 idag ska jag vara hos BM.

Ne nu vart hon helt galen när hon såg bilderna som ska komma upp på bloggen, hon vill se timmy och fifi nu! Haha


pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback