Det är så mysigt att vara själv med barnen...

...oxå, det gör inget om Jonas jobbar!
 Så sitter jag och tänker just nu, fast jag saknar han så otroligt mkt just nu!
Evelyn somnade nyss till på soffan, men när jag skulle ta en bild så röck hon till och vaknade. Haha! Tilma ligger och äter lite ersättning. Å jag sitter här och bara glor, ska snart tappa upp ett bad åt barnen. Sen blir det kvällsmat för mig och Evelyn innan sängen ropar på henne. När Evelyn sen sover så blir jag och Tilma själva. Då ska vi passa på att bara mysa i soffan. Jag är så trött idag..
Jag tänkte lägga ut lite bilder sen från våran ensamma eftermiddag/kväll.

Hoppas alla har haft en bra måndag?!
Det har iaf vi haft..

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback