Blev en byrå


Blev en sån här byrå idag på ikea till vardagsrummet.
Så Jonas har precis tagit upp allt ur kartongerna och konstaterat att det var för mkt skruv och delar. Så han börjar nog med den imorgon! Haha Kommer ta hela dagen imorgon, hahaha...
Det var inte alls mkt folk på ikea men sen när man kommer fram till kassorna så ser man allt folk. Förstår inte vart allt folk kom ifrån då. =/

Imorgon blir det städ och bygga ihop byrån. Sen blir det lugnt!



Evelyn sover sen ett tag tillbaka och Tilma sover på soffan brevid mig, hoppas hon vaknar snart och vill ha mat. Annars så vaknar hon runt 1 tiden. Vore skönt om hon ville äta nu sen kanske sover till 5. =)
Nu börjar lilltösen röra på sej, tror jag ska passa på att ta upp henne nu och byta blöja och ge mat!

Godnatt

pussOkram


Kommentarer
Malin - Mamma till Nova säger:

2011-02-26 | 07:20:16
Bloggadress: http://maa
Mamma säger:

Snygg.Sån vill jag ha i hallen sen

2011-02-26 | 19:09:13
Malin - mamma till Nova säger:

Oj Blev visst lite fel när jag skulle kommentera igår;p Den där byrån är så fin! Vill också ha en sån fast vit:)

2011-02-27 | 08:15:44
Bloggadress: http://maammamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback