Vart i stan hela eftermiddagen/kvällen!

Fick låna Jonas föräldrars bil och gud vad ovant att köra den. =) Men det gick bra. Jag var först till Rejmes och köpte den där grejen som skulle köpas, sen åkte vi till Marieberg och shoppade som ni ser i inlägget under. Jag köpte 3 bh:ar till mig oxå, var tag 3 betala för 2 på Cubus.

Vi får låna deras bil imorgon oxå, för dom behöver inte den. Så det är ju hur snällt som helst! =)
Imorgon ska vi åka och hämta nycklarna till församlingshemmet sen vidare för att handla lite dricka och hämta smörgåstårtorna. Duka och fixa vid församlinghemmet. Ja och sen ska jag kanske baka oxå. Gud, det blir mkt att göra. Men vi hinner nog.






Ne nu ska jag försöka få barnen att sova sen vänta på att Jonas ska komma hem från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback