Varför är alltid söndagar så tråkiga?

Jag tkr alltid söndagar är så tråkiga, fast jag inte jobbar.
Dom är så dystra! =(

Vi la oss och vilade runt 11 tiden och gick upp strax efter 12. Jag tog med mig barnen hem till pappa/morfar och Elisabeth. Dom följde med på en promenad till ica, när vi gick in där så gick dom vidare... vi handlade allt till maten som jag ska göra snart. Känner nu att jag har en konstig huvudvärk. Efter vi ätit så ska jag dammsuga. Till mat blir det köttfärsås med champinjoner, majs och vitkål i, spagetti blir det till! Mhmhhh!

Tilma ligger fortfarande och sover i vagnen...
Jonas kommer inte hem förens efter 18. Så tråkigt när han jobbar så lååånga dagar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback