Tilma bara gnäller..

Hon har knappt vart glad en sekund idag, bara gnäller och skriker. Det gör så ont i mig om hon gnäller för att hon har ont. Sen är det jobbigt oxå, för hon vill ha min uppmärksamhet hela tiden. =/ Hoppas, hoppas att det är tänder som är på G. Vi ska snart gå och hämta Evelyn på dagis, sen hem och göra ingenting.. =(

Att ha barn är inte bara en dans på rosor.. Haha det är en dans på eld oxå ibland.. Tålamod krävs och den hittar jag inte jämt men jag biter ihop. Men jag vet att Evelyn var lite såhär när hon fick tänder, men vette fan om hon gnällde hela dagarna. =/ Hoppas hon somnar i vagnen, så hon får sova lite iaf. Hon har inte sovit mkt inatt och inte nu på dagen heller, så jag tror att gnället beror lite på trötthet oxå. Haha



Hon har Evelyns solkeps på sig. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback