Sova ett par dagar??

...Ja tack!!!
Ikväll har barnen skrikit och skrikit och skrikit. Tilma har ont i magen och Evelyn är allmänt sur.
Eveöyn lekte med min ljusgrej som står på vardagsbordet och jag sa att den får hon ej leka med. Men hon fortsatte medans jag åkte till affären och Jonas la ej märke till det. På en sekund medans han stod på trappen och sa vad jag skulle köpa, när han kom in så var den krossad... Kul, visst den var inte dyr men jag älskade den! Så jag är lite irriterad. Nu sover hon så gott och Tilma ligger i sängen och försöker sova men gnäller lite då och då!

Fy fan jag är helt slut.. Haha
Nu ska jag varva ner med lite popcorn och vatten för mig själv, Jonas åkte nyss till jobbet!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback