Orkar inte lägga upp bilderna nu ikväll!

Tilma vart jätte dålig nu ikväll. När Jonas böt blöjan på henne så började hon hosta och tappade luften, jag fick panik, Jonas fick panik TILMA fick PANIK... Jag har aldrig blivit så rädd, hon fick upp så mkt slem och det bara fortsatte hela tiden och varje gång hon hostade så kväljde hon upp slem och fick ingen luft. Nu har hon feber igen.. Usch vad fan är detta????? När i helvete ska allt gå bra för stackars lilla Tilma, så oskyldig och får vara med om så mkt.. =(
Inatt då bröt jag ihop totalt, Tilma bara skrek och skrek, jag märkte att hon skrek för att hon har ont.. Jag brast ut och Evelyn vaknade och tröstade mig. Vill verkligen INTE att Evelyn ska se mig så, men jag kunde verkligen inte hålla emot. Jonas jobbade.. Jag hoppas att älskade Tilma kan sova gott inatt, inte för min skull men för hennes egna. Visst jag är hur trött som helst men bara min lilla snoffsa mår och har det bra, så är jag nöjd!!! =)

Nu vart det ett klag inlägg, men ville bara skriva av mig lite..!

Kommentarer
Jenny säger:

Ååhh stackars lilla Tilma! förstår verkligen att du får panik när det blir sådär.. Jag börjar ibland tjuta när Arvid vaknar upp om nätterna och har ont någonstans (senast i tänderna)...usch det är ju det värsta som finns när ens lilla hjärta mår dåligt..



Krya på dig Tilma!

2011-08-27 | 09:35:02
Bloggadress: http://arvidsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback