Kanske blir lite bilder på bloggen ikväll!

Får se om jag hinner..
Jonas kommer snart hem från jobbet, då ska jag dammsuga. Går inte när barnen springer runt mig, Tilma jagar mig i gåstolen hela tiden. Haha
Idag var hon på upptäcktsfärd med den och jag hör bara en duns, nej tänkte jag, hoppas hon inte ramla ur den. Nerrå det gjorde hon inte, hon hade rivit ner en blomma. Haha jord överallt.
Men jag plockar aldrig bort saker för att hon kommer börja riva ner. För om det inte finns nå så kommer hon ju riva hos andra och när man tar fram allt igen. Bättre hon får lära sig. Klart jag tar bort saker som hon kan skada sig på och som jag är rädd om. Men annars finns det mkt som hon kan riva ner här hemma. =) Evelyn rev aldrig ner något, det lärde jag henne snabbt och var med hela tiden. Så låter man sakerna vara framme så lär dom sej att det finns saker överallt!! =)

Ne nu ska jag fortsätta fixa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback