Idag drar vi!

Idag drar jag och Anna äntligen på kryssning!


Jag är klar med mig själv, bara packa kvar!


Det värsta är att idag upptäckte vi små vassa stenar i Tilmas blöja. Hallååå, det är inte sant va??? Jag ska ju på kryssning och slappna av och inte tänka på barn eller gubben. Då händer detta, Jonas ska vara på akuten 16.00 med henne. Jag blir så orolig. Men han klarar ju detta själv, så jag ska ha kul och försöka inte tänka så mkt på de!

Mammas lilla tjej, hoppas det inte är njursten! Som det säkert är.. =(

Ha en bra dag alla!!


Kommentarer
Malin - Mamma till Nova säger:

Håller med dig!



Ne men stackars liten /: Var det njursten?

2011-08-23 | 11:19:51
Bloggadress: http://maammamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback