Grannen bjöd på fika...

...och han bakade precis innan. Mmmm! 2 olika rulltårtor, med äppelmosfyllning i ena och jordgubbsfyllning i andra och sen bakade han en äppelsockerkaka. Alla var super goda. Så det tacka jag för. Evelyn har lekt i lekparken nästan hela tiden, vi gick ut halv ett och kom in nyss. Haha vädret har vart kanon idag, varken för varmt eller kallt! Evelyn fick bada direkt när vi kom in, hon hade sand överallt.
Jag vill åka in till stan IDAG och köpa iphone, men det tror jag faktiskt inte Jonas orkar. Han kommer nog snart hem från jobbet.

Jag är så fruktansvärt trött nu om dagarna. Det är så svårt att få barnen att vila middag samtidigt. Så ganska tidiga mornar sen blir det ofta sent på kvällen. Och det börjar verkligen kännas i kroppen!


Ne nu ska jag mysa med Evelyn här i soffan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback