Godmorgon torsdag!

Sitter framför tvn med Evelyn och kollar på bolibompa. Hon vaknade när jag gick upp och blandade mat till Tilma!
Idag ska jag till vc direkt efter jag lämnat Evelyn på dagis, sen vid 11 tiden så kommer prästen. Idag måste jag till stan för att köpa det sista inför dopet.
Men Jonas måste egentligen följa med eftersom han ska köpa någon skjorta. Ajja om jag inte hittar någon snygg så får vi låna bil och åka in på fredag, fast vi har för mkt att göra då.

Ne nu ska jag duscha sen fixa oss och gå iväg till dagis med min älskade unge!
Sov som en prinsessa inatt, har inte vaknat en enda gång förns nu när Tilma väckte mig.! =)
Ne nu vill Evelyn ha en banan, hörs senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback