Godmorgon söndag!

Sista dagen på denna vecka, nästa vecka kommer jag att ha fullt upp eftersom Jonas jobbar ända till torsdag! Jag ska baka, beställa smörgåstårta, hämta smörgåstårta, lämna bilen på fixning i 2 dagar, sen fixa inför dopet och sen kryssning på söndag. Ja det är massa, tur att Evelyn ska vara på dagis tisd-tors. Vi måste åka in till stan och köpa nya kläder till Jonas oxå, det får vi göra på fredag! =)

Idag ska jag och barnen bara slappa och vara hemma. Jonas tog bilen till jobbet imorse, så vi får gå till affären idag! Funderar på om jag ska ge mej in på grillen idag. Men vette fan om jag kan det själv. Haha



Får se vad som händer mer idag, jo jag ska dammsuga. Sen fixa om lite mer här hemma!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback