Godmorgon Måndag!

Veckan kommer gå i ett. Idag ska vi ta det lugnt, Jonas jobbar till 14 idag.

Tilma lilla snoffsan är inte helt pigg, igår spydde hon jätte mkt hela dagen. Alltså inte bara bebis spy, hon hade svårt att spy och satt och hulkade. Hon skrek och gnällde ganska mkt. Så idag ska jag ringa till bvc och höra lite om det är normalt... =) Antagligen är det de, men skönt att fråga iaf. Hon är ju ganska så pigg ändå.

Just nu sitter vi och kollar bolibompa och Evelyn äter frukost framför tvn idag. jag ska göra i ordning mig en macka oxå. Tilma ska få välling eller gröt snart.
Sen ska jag (skämms att säga det) dammsuga. Nu har jag skrivit det 5-6 ggr tror jag.. Haha, men idag då ska jag FAN dammsuga. =)

Vädret är inte alls fint, ser ut som att det ska börja regna när som helst. Men det gör inget för vi ska vara inne hela dagen. Jag har lovat Evelyn att vi ska måla med fingerfärg idag, men då ska man helst vara ute. Ajja vi får se hur vi gör..

Ne nu skriver jag bara massa skit här.


Kommentarer
Malin - Mamma till Nova säger:

Hej! Roligt att du tycker det :-) Jodå det är bra med oss. Nova som åkt på en förkyldning men den verkar vara på bättringsvägen nu. Hur är det med er?

Jaa sommaren bara försvann men jag gillar hösten :-)



2011-08-15 | 10:38:40
Bloggadress: http://maammamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback