Godmorgon!

Imorse när Jonas cyklade till jobbet så var det bara 2 grader ute och det är väl helt sjukt, vi är ju inte ens i mitten av augusti?! Ajja men det kommer nog bli varmare under dagen, fast jag har känt dom senaste dagarna att det är inte är riktigt varmt så man vill gå i t-shirt, jag måste ha övertröja. Jag känner i halsen att jag är påväg att bli sjuk, så typiskt när dopet och kryssningen närmar sig. =(
Jag vann en jätte fin klänning till Evelyn på tradera som hon ska ha på dopet och klänningen är ny. Hoppas den hinner komma hem innan bara! Haha

Igår så kom Christian och Camilla hit och hälsade på med deras barn, Felix är 1 år och 3 månader och Lilla Hampus är 2 veckor. Så liten... Tilma som vart så liten för mig blev helt plötsligt jätte stor.
Evelyn var på dagis när dom var här så Felix fick leka själv.
När dom åkte så åkte vi oxå och hämtade Evelyn på dagis, sen vidare hem till mamma som bjöd oss på mat. Hon bjöd på apelsinkyckling med chili, det var så gott. Det receptet ska jag ta! =) Vi var kvar där en stund, jag var tvungen att åka en sväng till bvc för en 6 månaderskontroll. Vi väge henne, hon vägde 6845g och var 66cm. Hon ligger fortfarande mkt under kurvan men som barnläkaren sa, -Tilma utvecklas fortare än många andra barn och rör sig hela tiden. Så vikten kommer stanna av lite nu oxå. Bvcsköterskan tyckte hon har blivit mkt knubbigare. Jag sa till dom att hon äter som en häst, hon äter all mat hon får, hon bara älskar mat! Haha så snart kommer hon ikapp kurvan! =)

Nu sitter jag och Evelyn o äter frukost, Tilma sover fortfarande. Hon vaknar nog snart.. =)
Vart mkt skrivet nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback