Godmorgon

Jaha onsdag redan, tiden bara springer iväg.
Igår var jag hem till Emelie medans Evelyn var på dagis, sen när vi kom hem så satt vi hos grannen och blev bjudna på fika. Hans syster kom dit oxå, jag jobbar med henne ibland. Sen kom regnet och det bara vräckte ner och började åska gjorde det oxå. Så vi gick in till oss och inväntade pappsen.

På kvällen så hyrde vi en film från boxern, en rysare.

DARK FLOORS



Den var faktiskt ganska bra tills slutet kom. Då man inte fatta något, som vanligt i många filmer. Dåligt slut. Men den var spännade och jag hade puls nästan hela filmen. Jag gillar när det spökar på sjukhus. Haha Sen är den ju overklig men gillar man sånt så är den iaf lite värd att se. Om man vill klura på sluten! ;)



Ne nu ska jag fixa Evelyn sen lämna henne på dagis sen hem och duscha, för att sedan åka till Örebro med älskling och Tilma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback