Förkyld

Igår började jag få en jobbig hosta, barnen är ju dyngförkylda. Jobbet ringde vid 15 tiden och frågade om jag kunde jobba som resurs på kvällen. Det gjorde jag och gud så jobbigt det var. Inatt har jag hostat och hostat och snytit ut hela hjärnan. Blää!
Idag känner jag mig lite piggare, MEN har ont i halsen, snorig och hostat sönder bröstkorgen.

Vi ska åka in till stan idag för att äta restaurang och shoppa lite. =)
Skulle behöva klippa mig oxå, men det får nog bli en annan dag!

Har inte så mkt att skriva..




Kommentarer
Niles säger:

SV: USch, tror att jag kanske har fått förkylningen under kontroll... kokar ingefära och har honung i och lite citron... man vänjer sig efter ett tag... Förkylning e det värsta som finns näst efter influensa och feber :(

2011-08-31 | 11:52:58
Bloggadress: http://finalcall.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback