Flugjävel!

Har en väldans irriterande fluga som flyger runt mig och sätter sig på mig hela tiden!

Morgonen började med att Evelyn och Tilma vaknade strax innan 7. Jag satte på tvn åt Evelyn och bar över Tilma till våran säng. Sen gick vi alla upp (Jonas oxå) och åt frukost tillsammans, vet inte när vi alla åt ihop?! Så det var riktigt mysigt.
Sen gick jag iväg med Evelyn till dagis.
När jag kom hem så tog jag med Tilma på en promenad och nu sover hon i vagnen på uteplatsen. =)
Jonas har nyss lagt sig igen, för han ska iväg och jobba vid 14.

Jag ska väl kolla runt lite på datorn sen vika tvätt och hänga tvätt. Har precis slängt in alla barnens kläder. Så tråkigt göra, jag hatar att vika tvätt. =/

Ikväll hämtar pappa våran bil sen åker han till sin kompis med den och dom fixar den! Så imorgon har vi en bil att åka utan att behöva bry oss om att kamremmen ska gå sönder. =D


Har inte tagit några kort på länge. Men en bild som jag tog igår när Tilma sover.. haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback