Fick en snäll kommentar idag!

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

Måste börja med att fråga om du har skrivit till fel person? För jag kan inte minas att jag skrivit nå mejl till dig!
Om det är mig du menar så tackar jag för denna fina kommentar och att du verkar må bra nu!


Kommentarer
Niles säger:

Hallå! Hoppas att allt är bra med dig? Själv börjar jag att bli förkyld, något tips mot att bota en förkylning?

2011-08-30 | 13:24:08
Bloggadress: http://finalcall.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback