Barnen sover..

...och jag ska snart göra dom sällskap!
Nu på eftermiddagen så tog jag med barnen ut till lekparken, Evelyn och Tilmas älskade moster kom. Så Evelyn och Therese lekte medans jag och Tilma satt i skuggan bakom ett träd. Vi fikade och hade det jätte mysigt!
Evelyn bara älskar sin moster och jag tycker det är så skönt med lite avlastning. Sen blev det en kaffe hos grannen som vi ska grilla och dricka lite hos imorgon. Kameran följer med dit. =)

















Saften på bilden är gjord av pappas fru Elisabeth, vi fick ju körsbärssaft och sen fick vi svartvinbärssaft. Och på bilden är det svartvinbär. Jätte jätte god! =)

Så det var lite bilder från våran utedag!
Nu ska jag gå och lägga mig!
NattiNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback