Barnen är nybadade!

Jonas kom hem strax innan 18, så då blev vi glada. Så tråkigt när han jobbar.
Vi åt middag sent idag, klockan vart nog 18.30 när vi satt vid bordet. =) Jag gjorde klyftpotatis med kött och chickenwings till Jonas. Han älskar det.

Nu har barnen nyss badat, Tilma sover som en liten söt gris just nu. Evelyn kollar på Janne Långben på DisneyChanel, hon älskar den kanalen. Fast svtB är mkt bättre tycker hon. =) Där kan hon alla barnprogram.
Jag ska snart lägga henne oxå, så hon orkar gå till dagis imorgon. Så fort hon somnat sen så ska jag oxå lägga mig. Är skit trött.

Imorgon ska jag ta en promenad med Tilma direkt när jag lämnat Evelyn. Vart ingen idag, men imorgon så SKA jag göra de.
Ska ta en promenad ner till ica och köpa allt till det jag ska baka. Mamma ska baka lite till dopet oxå. =) Det tackar jag för!!

Conny & Camilla ska vara gudföräldrar och Therese ska oxå gå med fram med Evelyn!
Jag har köpt en fin klänning till Evelyn som hon ska ha på sig. Och Tilma ska ha samma dopklänning som jag och Evelyn hade när vi döpte oss. Efter dopet ska hon ha fina kläder oxå, bara dom passar, har inte hunnit testa än! =/



Evelyn när hon döptes den 12/9-09. Hon var bara 3½ månad gammal då! =)
Tiden bara springer iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback