Sommarvärme idag!

Haft en underbart härlig dag i Örebro med Frida och hennes dotter Amber. Ja och mina små hjärtan oxå. Började med massa tågförseningar, kom tillslut in till Örebro och dom mötte upp oss på stationen. Vi gick upp på stan och började shoppa direkt, sen gick vi och fikade på ett bra fik där dom hade barnhörna. Så Amber och Evelyn lekte av sig. Jag och frida åt bakad potatis med skagenröra medans barnen åt pannkaka med glass, grädde och sylt. Mysigt ställe...
Sen fortsatte vi shoppa tills benen typ bara ville sätta sig. Då gick vi hem till henne där det blev mer bus med barnen. Hennes kille Linus och en kompis till han kom dit och sen kom Linus mamma, bror och hans tjej dit. Alla var verkligen jätte trevliga!
Sen bjöd Frida på en jätte god tacogratäng. Tackar så hemskt mkt för de. Tåget hem gick kvart över 8, så kom hem vid 21.00. En heldag alltså! Haha
Evelyn sover som en stock och kommer nog sova gott inatt, Tilma äter och jag hoppas hon vill sova snart, för jag är hur trött som helst!

Det jag köpte var..
Till Evelyn; Ett par shorts, sandaler, linne, vårmössa, solglasögon och hårspännen.
Till mig; Ett par svarta vanliga byxor o0ch ett linne.
Tilma fick inget.. haha

Bilder kommer på Evelyns kläder...

Just ja Evelyn fick massa byxor av Amber som hon inte kunde ha, helt oanvända. Tackar!!!

Ne nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback