Onsdag den 27 april

27e april.(??) Tiden går väl bra fort? Redan snart maj och sommaren smyger sig på... Och Evelyn fyller 2 år om 4 veckor, helt otroligt vad stor min tjej har blivit! Tilma 12 veckor idag! =)

Igår kväll så grillade vi fläskfilé och champinjoner, till det blev det en mumsig sallad och pommes. Men jag åt mest sallad och kött.. Och champinjoner såklart, har jag sagt de? Jag är verkligen en champinjonfantast! Jag skulle kunna ha det till allt...
Sen blev det myskväll framför data och tv.

Jag har nyss lämnat Evelyn på dagis och jag ska fixa mig lite sen gå hem till mamma en sväng, ska betala 2 räkningar oxå.
Vädret är väl inte direkt jätte fint idag, men vad gör det om hundra år? när vi ändå har HELA sommaren framför oss...

Jonas och jag funderar på vad vi ska hitta på i sommar med Evelyn och Tilma! Eller ja Evelyn... Vi vet ju inte riktigt hur han jobbar heller, han börjar ju på Korsnäs den 16e maj. Han har inte fått schemat än. Men vi funderar mest på att göra lite dagsturer och hyra stuga nästa sommar. När Evelyn och Tilma är lite äldre och förstår lite mer. Vad ska ni göra i sommar?

Ne nu ska jag fixa mig, ha en underbar dag allesammans!


Kommentarer
Sofie säger:

Det finns så mycket man skulle vilja göra i sommar :). Men jag ska jobba så man får ta saker när det finns tid och man är ledig :).

Men nå kul ska vi åka och göra med Felicia.

Ha det bra :)

2011-04-27 | 19:59:51
Bloggadress: http://soofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback