Lååång dag!

Evelyn väckte mig vid 7 tiden. Gick upp och åt frukost, fixade oss och sen gick till daqis. Jag åkte vidare med bussen till lindesberg och tillbringade hela dagen där. Vilket väder det vart! =) Sen vid 2 tiden kom Jonas och Tilma och hämtade mig, hämtade Evelyn på dagis. Sen åkte vi hem och fixade lite sen gick jag, Evelyn och tilma hem till mamma (mormor), Jonas åkte till jobbet.
Kom hem för en liten stund sen. Jag är helt slut, funderar på att hoppa i säng. Evelyn somnade direkt och Tilma ligger och äter nu...

På tal om annat, det är så skönt att Tilma sover hela nätterna. Känner mig utvilad.
Tilmas utveckling går framåt.
Hon log första gången vid en halv måndad, vände sig första gången från mage till rygg vid 3 veckor, skrattade vid 5 veckor, lyfte huvudet från födsel (samma som Evelyn). Ja och hon kan massa....

Om 2 veckor blir Tilma 3 månader!
Om 5 veckor och 2 dagar blir Evelyn 2 år!
Helt sjukt vad tiden går fort...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback