Jonas blir tidig från jobbet idag...

...hoppas jag. Han är påväg till jobbet nu med lastbilen och har gjort alla stopp.
Så idag kanske det blir något från pizzan, fast en sallad för min del. =)

Jag ska betala alla räkningar snart, har inte gjort det ännu för Evelyn har låst Jonas bankdosa. Haha Fast vi var till banken igår och fixade de.
Och städningen fixar jag när Jonas kommer hem från jobbet, mkt lättare när jag slipper ta hand om barnen samtidigt.

Idag har Evelyn ingen blöja på sig, bara trosor och byxor. Och ja hon kissade på sig nyss, haha! Men då fick hon känna hur det kändes. =) Får se om hon säger till när hon måste på pottan eller om det kommer i byxan igen.. Hon är jätte duktig, är oftast torr i blöjan och hon kissar på pottan på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback