Inte lika fint väder idag som igår!

Men dagen har ju knappt börjat, så det kan ju ändras! Hoppas det iaf.

Godmorgon förresten...
Inatt har jag sovit som en prinsessa, men Evelyn kom in till mig 05.23 för att vara exakt. Tror inte det var för att hon var pigg och ville gå upp, utan att hon hade ett långt hårstrå inlirat i hennes napp. Haha Så jag tog bort det och hämtade hennes kudde och täcke, Fiffi oxå såklart. Vi låg och mös i sängen och hon kittlade lite på min arm, helt underbar dotter. Sen somnade vi om och jag vaknade halv 8 av att Tilma ville ha mat, så jag gick upp och fixade det och kände att jag behöver inte sova mer. Så nu sitter jag här medans alla andra sover. =)

Idag ska vi ta en repa in till Örebro och köpa grill med diverse!

Snälla sol; titta fram idag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback