Ingen ork till bloggen nu längre!

Kommer bli dåligt med bloggandet ett tag nu, kanske kommer ett inlägg då och då.
Idag har jag inte gjort så mkt, vart hem till mamma en sväng på eftermiddagen. Trevligt! Kollade på Beck som gick på tv. Och haha ja volymen var så hög och sen när Martin Beck vände sig om så stod någon där, jag, mamma och Bosse bara flög en meter upp. Snacka om att man vart rädd, men volymen var ju typ maxad! Haha ja herregud..

Evelyn bara skrek och skrek när jag skulle lägga henne. Jag gick ut och hon ropade mammmmma. Jag gick in och då sa hon krama mig. Åhh då kom en liten tår av glädje och av dåligt samvete. Men jag kramade henne innan jag la henne. men hon ville ha en till och jag fattade inte de! Usch vad dåligt jag mår nu över det. Men vilken kram hon fick när hon sa så. Hon somnade direkt efter det.
Varje kväll annars när jag lägger henne så säger hon alltid älskar dig! =)

Igår kväll när jag la henne så hade hon 40,2 graders feber, hon fick alvedon. Och imorse när jag gick upp vid 6 så tog jag en temp då hade hon 38,5, gav alvedon sen vid 10 tiden hade hon 36 grader och är nu helt feberfri.. Så skönt, hon har aldrig vart så dålig som hon vart dom senaste dagarna!

Ne nu ska jag mysa med Tilma och se En unge i minuten när det börjar vid 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback