Härlig dag

Idag har vi vart till sjukhuset med Tilma, dom skulle kolla henne så inte hennes bakterier har satt sig på lungorna. Det hade dom inte, så skönt. Eftersom hon hade rs-virus förut så kommer hon att bli sjuk väldigt lätt i ett par år framöver och hon är dyngförkyld nu. Men hon är jätte stark för att vara så liten sa dom, hon klarar den här bakterien jätte bra själv utan medicin. =) Hoppas hon blir frisk snart..

När vi kom hem vid 12 tiden så gick vi ut och fixade massa på uteplatsen och Evelyn var i lekparken hela tiden. Hon är så duktig och stannar där.
Vi kom precis in. Och jag har precis börjat städa. Men nu tar jag en liten paus, börjar få lite ont i huvudet. Har druckit för dåligt med vatten pga att vi vart ute och jag inte orkat gå in. =/

Ne nu ska jag ge Tilma lite mat sen fortsätta städa. Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Mamma säger:

Stackars lilla Tilma,men det blir nog bra

2011-04-16 | 18:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback