Fredag...

...och det är inget fint väder. =(
Igår va det jätte svårt att få Evelyn o somna. Hon skrek hysteriskt och ville inte sova. Men klockan var över 21 och då måste hon sova. Men jag satt i hennes säng och strök henne på ryggen och i håret, då blev hon avslappnad och tillslut slöt sig hennes ögon. Hon har svårt att komma i ro. =/ Mammas lilla busunge!
Tilma sov nästan hela natten. Hon vaknade vid 4 tiden och ville ha mat, stoppade flaskan i munnen och somnade om. =)

Nu tittar Evelyn på bolibompa, Tilma äter och jag passar på att sitta här!
Idag ska det göras en fredagstädning. För ikväll blir det mys med familjen. Får se om jag kommer unna mig något idag eller inte. Känns som jag unnade mig för mkt igår! =/
Men nu blir det morgonmys med mina underbara barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback