Byta ersättning!

godmorgon

Onsdag idag och Tilma blir 11 veckor, helt sjukt! Och Evelyn fyller 2 år om 5 veckor. Ja tiden går fort, snart är man gammal! =/
Inatt har både Evelyn och Tilma krånglat. Tilma har vart hungrig hela tiden fast jag gett henne mat. Och Evelyn har bara vart allmänt pigg.
Läste en annan blogg nyss och hon verkar oxå ha problem med att sin bebis är hungrig fast hon ger mat. Och dom ska testa att gå från nan1 till nan2. Och nu ska jag oxå testa det.
För jag ger 165 ml ersättning och hon äter nästan upp allt men blir hungrig igen efter 1 timme..
Vi ska ner och handla senare när Jonas vaknar och då ska jag köpa det. Sen funderar jag på om vi ska köpa mat från pizzan idag...?! Får se.

Ne nu ska jag ge Evelyn frukost sen fixa henne och gå till dagis. Jag och Tilma ska ta en promenad tror jag.




Jaja ne nu ska jag fixa allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback