Åhh vad jag trivs nu...

...när värmen kommer. Finns det nå bättre än att sitta ute i solen och bara njuta?
När jag och Tilma lämnat Evelyn på dagis så gick vi hem, Tilma behövde käka lite. Då ringde Anna och frågade om hon och Lilla Ida kunde komma. Och klart dom kunde det, så vi tog en promenad tillsammans. Vi var ute och gick i ungfär 3 timmar. Det var så skönt. Mkt att prata om som vanligt...

Sen var det bara att hämta Evelyn på dagis och laga mat.
Och nu sitter vi här och funderar på vad vi ska hitta på. Evelyn vill gå till mormor, som vanligt. Hon står och är lite sur för att jag sa att vi inte skulle göra de. Då sa hon så här till mig -Hoppa med moster!! Haha så gulligt. Funderar på om vi ska ta en till liten promenad. Men Tilma har nyss tvär somnat på soffan!

Dagens kläder på barnen!





Mina sötnötar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback