Onsdag

Idag är det äntligen den 15e september. För exakt 2 år sen fick vi reda på det bästa som hänt oss. Jag var gravid! Och nu har vi henne och hon har redan blivit 1 år och nästan 4 månader. Tiden springer iväg. Men inte bara det, vi ska på rutin ultraljud idag. Och kolla andra bebisen! Vi ska kolla kön! Och det ska bli så spännande..
Helt otroligt att jag ska bli tvåbarnsförälder! Jag älskar bebisar och barn. Så skulle jag få bestämma skulle jag kunna ha 10 barn.. Haha nee inte så många kanske. men jag vill ha mer barn en 2 st! Men en dag i taget nu. Haha Snart har vi två underbara liv här hemma! Och Evelyn brukar peka på min mage och säga "bebis". Hon kommer bli en fantastisk storasyster. Hoppas jag iaf! :P

Evelyn pratar för fullt här hemma. Man fattar nästan allt hon säger. Och hon är väldigt duktig på att prata och fatta vad jag säger.
Och hennes utveckling går väldigt fort fram! Jag hinner knappt med. Varje dag lär hon sej ett nytt ord.

Nee nu ska jag tvätta och sen vila..
Hade så bra


Kommentarer
Jenny säger:

Ja det är så många som vill fira honom så det får bli lite uppdelat :) Men tror vi hinner med det innan han blir 2 hahaha ;)



Nej han kan inte gå än :( Han är jättestadig och håller bara i ett finger på en när han går, men han är lite för feg. Han vågar inte riktigt släppa taget, men det kommer nog när man minst anar :)

2010-09-15 | 21:29:13
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback