V.23 (22+0)

Godmorgon
Idag går jag in i ny vecka. Och herregud vad fort tiden går.! Jag hinner inte med. Jag hade tänkt lägga in en magbild men jag kom på att jag orkar inte det nu! haha Magen växer så det knakar..

Jaha dålig på att uppdatera ser jag. Men jag har varken ork eller lust! Jag vet lixom inte vad jag ska skriva.. Snart åker vi till Ullared. Lite mindre än 2 veckor kvar nu. Och jag ska sova borta från mina älsklingar. usch vilken hemsk tanke. nerrå det ska faktiskt bli skönt att få komma bort från vardagen!

Nee nu ska jag vila en stund.
Skriver kanske senare..


Kommentarer
Jenny säger:

Jag vill se magbild!! hihi :)



Hoppas allt är bra med er??

2010-10-05 | 21:00:52
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback